piątek, 26 września 2014

Kilka słów na Dzień Dobry.

Dzień dobry wszystkim :)

W ramach przedstawienia się- co byście wiedzieli z kim macie do czynienia..
Na imię mam Iza. Mam 24 lata.
Z wykształcenia jestem kosmetologiem, pracuję w zawodzie od 5 lat.
Od niedawna jestem również mężatką i wbrew powszechnym i coraz częstszym opiniom, uważam, że małżeństwo to dobra rzecz, która rozwija i buduje nowe ogniwa.

Mam wiele pasji, a blog jest moim oderwaniem się od codzienności i chcę opowiedzieć tu historię, która każdego dnia zapisuje się na nowo.
Kocham dobre książki, mądre teksty i błyskotliwe felietony- sama próbuję co nieco pisać, bo sprawia mi to ogromną przyjemność.
Staram się również przerzucić na zdrowy tryb życia i wkońcu zaczynam zwracać uwagę na to co kupuję i czym się karmię.
Uwielbiam długie spacery- szczególnie te wieczorne- i uważam, że można "wychodzić złą energię".. :)
Moim autorytetem są ludzie, którzy poszukują prawdy i wykraczają poza granice "normalności powszechnie przyjętej".
Staram się każdego dnia odnaleźć radość w małych rzeczach bo to one są trwałe i nie przemijają- a wręcz się mnożą.
Cenię sobie rodzinę i wiernych przyjaciół, których uważam za rodzinę z wyboru.

Zapraszam- może znajdziesz tu coś dla siebie :)

1 komentarz:

  1. Zaczęło się... Oby inspiracja do pisania trzymała się Ciebie! Z miłą chęcią będę tu zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń